why are we losing time?

Tygodnie mijają w zawrotnym tempie, ledwie nadążam :D Jejku, moja kumpela zrobiła sobie tatuaż. I to taki duży. Ogromny! Byłam w takim szoku, właściwie nadal jestem, że nie wiedziałam co myśleć. Ale to jej wybór, który i tak nie wpłynie na nasze relacje, bo ona jest najlepsza na świecie i nie jest w stanie zmienić tego żaden tatuaż :) Jutro idziemy na mecz koszykówki chłopaków. Większości z nich nie widziałam prawie dwa lata, łoo. No i zbliża się weekend jak każdy inny <3 Właściwie to już zaczynam. Z serialem The Originals. 2 odcinki, ooooo! *szybciutko nadrabiaaamyyy*

 A reszta dodatków, o które prosiłyście pojawi się już niedługo, na razie nie mam pomysłu...


13 komentarzy:

  1. Cóż za wspaniałe prace. Aww, chyba najlepsze jakie do tej pory widziałam z tymi zespołami. Aż nie mogę się napatrzeć ;_; Czwarta ikonka i sygnatura najpiękniejsze <3
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejejeje, oglądałaś może już nowy odcinek The Vampire Diaries? Pytam, bo nie chcę robić spoilera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle śliczne, te ikonki przyciągają wzrok, są naprawdę świetne. <3
    Ja też mam koleżankę, która już co sprawa 2 czy 3 lata temu zrobiła sobie tatuaż i też dość duży, pamiętam jak chowała go przed rodzicami. :P
    A ja nie oglądam The Originals, kiedyś chciałam ale jakoś tak wyszło, że nie obejrzałam, a teraz znów jakoś się zebrać nie mogę.
    Pozdrawiam serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ona akurat szła go robić z mamą. Tatę jednak pozostawia w nieświadomości jeszcze przez miesiąc, bo w marcu ma osiemnastkę, a powiedział jej, że wtedy to sobie może mieć tatuaże i co tylko chce. Także też się przed nim na razie kryje :D
      W takim razie zachęcam do obejrzenia! Może szału nie ma jakiegoś, ale ja na przykład bardzo się jaram Klausem, więc ten serial to dla mnie coś w rodzaju spełnienia marzeń xd
      Dziękuję za miłe słowa <3
      Podaj mi swój adres, jeśli masz bloga, proszę : )

      Usuń
    2. No to ona chociaż przed jednym z rodziców nie musi kryć bo ta moja koleżanka żyła w totalnej konspiracji, ale też jak Twoja zrobiła sobie go przed osiemnastką i musiała do tego czasu go ukrywać.
      Haha, ale to już nie dużo jej zostało. :)
      O, tak, wiele osób się jara Klausem. :P Ja właśnie jeśli chodzi o Pamiętniki to z nudów tak naprawdę oglądałam je jakiś czas, ale Elena zaczęła mnie denerwować i przestałam, jednak właśnie Klaus był jedną z postaci, które były w porządku więc może jak będę mieć czas to się skuszę. :D
      Nie ma za co, to czysta prawda. :*
      Jasne, impressole.blogspot.com :)

      Usuń
    3. KLAUS, tak! Rebbecę także lubię : )
      Hahahaaa, no to nieźle z tymi tatuażami ^^

      Usuń
  4. Herbasiu ikonki są wspaniałe, a na te dodatki czekam :**
    The Originals uwielbiam <33 Mówisz, że duży ten tatuaż a gdzie i jaki ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy blog, = nowe możliwości. Życzę Ci udanej i owocnej pracy no i czerpania z blogowania radości i innych wartości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest bezcenna ;) w sumie dużo nie straciłaś bo ja dopiero wróciłam po ponad 2 miesiącach przerwy ;)

      Twoje słowa dodały mi sił - Dziękuję

      Usuń
    2. Ja również dziękuję! : )

      Usuń
  6. Ja tam ją lubię, ale właśnie jako para są świetni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. nie wiedziałam dwóch nowych odcinków, więc nie wiem, co tam się z nimi dzieje... ^^

      Usuń