i love winter

Kocham zimę, zimę kocham. Właśnie spadł u nas śnieg, nareszcie! Kurczę, wczoraj ktoś zrobił policji kawał i wysłał im maila, że w liceum obok nas jest bomba. Podobno wszystkich ewakuowali. Ja akurat przyszłam, jak teren był już zabezpieczony, więc nie mam pojęcia jak to wyglądało. Najbardziej liczy się, że minęły mnie wczoraj lekcje, juhuuu! Dziś właściwie też mnie minęły, ale to skutek wagarów, na które jakiś czas temu obiecałam sobie nie chodzić. Teraz nie mam pojęcia, co napisać w usprawiedliwieniu. A tak w ogóle ja nie wiem, co tu robię, bo jutro kartkówka z biologii :F Ojejuuu!
W piątek mam koncert walentynkowy organizowany przez moją szkołę, więc dodatki dam dziś. Proszę! : )

http://imageshack.com/a/img819/1267/t560.png http://imageshack.com/a/img809/5440/echj.png

10 komentarzy:

  1. Piękne ikonki a nagłówki bomba! <33 A ten drugi jest moim faworytem *.*
    Nowe zdjęcia na nagłówku. Kocham połączenie C&K <33
    No i od razu mówię, że wagary nie są złe :D
    Lofki koffki Herbasiuu <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no miało być wszystko takie walentynkowe ^^
      tak, tak. tak, KLAROLINE !!! :*

      Usuń
  2. No, no, no jak tu walentynkowo. :D
    Ikonki jak zwykle wyszły pięknie, ciężko wybrać najładniejszą. :)
    I nagłówku, które są śliczne, ale moim faworytem jest pierwszy chyba ze względu na jego delikatność. <3
    U Ciebie śnieg a u mnie właśnie deszcz topi śniegowe pozostałości.
    Hahaha, no nieźle, wbrew pozorom ktoś zrobił Wam przysługę, w końcu było wolne. :D Oj, jak się od czasu do czasu pójdzie na wagary to się nic nie stanie, ja miałam to szczęście, że gdy mówiłam mojej mamie, że byłam na wagarach to ta wypisywała mi usprawiedliwienie, nawet powód pomagała mi wymyślić. :D
    Chyba już trochę po czasie ale mimo wszystko życzę Ci udanej zabawy. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to fajnie, taka powinna być zabawa walentynkowa. :D Szkoda, że u mnie na uczelni nie robią takich alarmów bombowych jak u Ciebie. :D
      Dziękuję. :*
      W razie czego to odpowiedź na Twój komentarz u mnie. ;)

      Usuń
  3. Ja wczoraj zrobiłam sobie wagary. Ale to już moje lenistwo. Zresztą już na ludzi ze szkoły nie mogłam patrzeć, a tak to chociaż 2 tygodnie bez nich przeżyję :3 Przepiękne robisz te ikonki, ciągle nie mogę się na nie napatrzeć! Drugi nagłówek fantastycznie się prezentuje. Bardzo, bardzo mi się podoba!
    Co do odcinka TVD i TO to też mi szkoda Rebekah (jakkolwiek się to odmienia), zresztą wszystkich pierwotnych mi szkoda. Ta Celeste ma nierówno pod sufitem ;_; A w TVD to w ogóle masakra. Z Damona zrobili jakąś maszynę do zabijania innych wampirów. Nie no, dno. A słyszałaś, że mają kręcić szósty sezon? Dla mnie piąty to porażka, więc nie wiem co oni wymyślą w szóstym ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne ikony, cudowne koloryzacje i cudowna atmosfera. nic tylko rozkoszować się tym pięknem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piona. Ja też uwielbiam zimę.... Ogólnie ja lubię praktycznie każdą porę roku, bo każda ma w sobie to coś niesamowitego. U mnie już wiosna zaczyna się coraz śmielej pojawiać, co mnie cieszy.
    Wow. Ciekawy kanał sobie ktoś zrobił. Właśnie zaczęłam się zastanawiać, w który dzień mógłby do nas przyjść takie email, ale niestety prawie codziennie jest do kitu.
    Super ikonki a nagłówki miód malina. :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci, że miałaś śnieg:< Ja nie miałam nic a nic. W dodatku u mnie cały czas jest ok. 10 stopni. Świeci słoneczko. Do kitu taka pogoda. Jest za ciepło, by ubrać się w zimowe ciuchy i za zimno, by ubrać się wiosennie... A ja tak bardzo bym już chciała wiosnę, żeby było 20 stopni...:p Nudzą mnie już grube swetry. Mam mnóstwo innych rzeczy, które mogłabym ubrać, gdyby było jeszcze trochę cieplej:p
    Przepiękne te ikonki <3 I nagłówki również <3 Poproszę o więcej!
    Buziaki! ;* ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykorzystałam sygnaturkę z ostatniego posta na blogu http://theyre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne ikonki, zresztą nagłówki także :)
    Oczywiście najbardziej przypadły mi o gustu te z Klaroline *.*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń