and nothing else matters

@ breatherain
Cześć Kochani! Dziwny miesiąc za mną, czuję jakbym się oddalała od wszystkiego, co moje. Nie wiem, co na to wpływa, ale cały czas wydaje mi się, jakbym była obok, patrzyła na wszystko z jakiegoś dystansu. Mam wielką chęć tworzenia, ale jednocześnie boję się, że coś będzie nie tak, nie umiem się przełamać w niczym, co aktualnie robię. Coś jak blokada psychiczna.
Jeju, to jest takie dziwne, nawet nie wiem, co mogłabym ze sobą zrobić. Może więcej snu? Mniej zmartwień? A może bardziej powinnam skupić się na tym co teraz i żyć teraźniejszością? Już nic nie wiem!
No i nie wiem, nawet z jakiego to powodu moje ikonki poniżej wyglądają tak beznadziejnie przemielone ;O Na komputerze są o wiele lepszej jakości, a jak wrzuciłam je tutaj to popatrzcie się, co mi się z nimi stało:




13 komentarzy:

  1. Świetne ikonki <3 moja ulubiona to ta na dole, pierwsza od prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to wina hostingu Herbaciu? Z tego co pamiętam kiedyś odrzuciłam imgur właśnie z tego powodu:) Może zmień na photobucket albo coś?
    Wiesz, też się czuję, jakbym była obok, jakbym nic nie mogła zrobić, jakby coś mnie blokowało, ale ja przynajmniej wiem, co mnie blokuje - czas. Nie nadążam z odpowiadaniem na komentarze na własnym blogu, a co dopiero komentować Wasze posty! :< Jestem zła na to, że tak jest, ale cóż zrobić...
    W każdym razie u mnie ikonki wyglądają mimo wszystko rewelacyjnie! <3 Zresztą wiesz, że jesteś mistrzem w ich tworzeniu! <333
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. skupienie na tym co jest teraz i życie teraźniejszością to bardzo dobry sposób na przetrwanie...po co się martwić tym co będzie jutro? W taki sposób, ucieka Ci to co jest teraz...a przeszłością tym bardziej nie ma co się przejmować, bo i tak tego nie zmienisz...
    ikonki są przepiękne!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, co jest najgorsze kochana? Że ja właśnie życie mam (poza blogiem) i to takie na wysokich obrotach:D sama się sobie dziwię, jakim cudem jeszcze to wszystko ze sobą godzę xD Choć przyznaję, że wiosna dodała mi energii - dwa szablony na katalogach, mnóstwo nowych sygnaturek ostatnio i nagłówków (które rzadko wykonuję, bo więcej tworzę tekstur, koloryzacji, itd. - samych tekstur już mam 452 łącznie z dzisiejszymi), więc może to pogody zasługa:D Ale muszę Ci powiedzieć, że komentarze komentarzami, ale ile pytań na asku, ile maili z problemami dotyczącymi szablonów... Ja chyba zatrudnię jakichś informatyków do pomocy, żeby rozwiązywali te problemy za mnie xD
    Właśnie ja mam to samo! Jak się je otworzy tak z hostingu (a mam inny, niż imgur) to są ładne, a jak się je wrzuci na blogspot do notki to tracą jakość! Nie w jakimś wielkim stopniu (uwierz, że te Twoje ikonki są wciąż rewelacyjne i w ogóle spadku jakości nie widać <3), ale jak coś zrobisz i potem to traci jakość to nawet minimalne zmiany będą dla autora widoczne ;/ To strasznie denerwujące, wkurza mnie to strasznie, bo sygnatury wyglądają u mnie dokładnie jak przemielone, a w folderze na kompie takie gładziutkie... :<
    xoxo;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie ikonki są dobrej jakości, aczkolwiek mi też "mieli" nieraz różne rzeczy, jak wrzucam na blogspota i dostaję białej gorączki ;/ Też mam ostatnio jakiś taki dziwny czas, to chyba trzeba przeczekać, ale nie martw się kochana, będzie dobrze :3 Nieraz trzeba się oderwać od planowania i zwolnić, tak na spokojnie... Niedługo wakacje, wszyscy odpoczniemy, a może nawet uda się zorganizować jakieś spotkania? Kto wie, kto wie :)) No nic, odpocznij troszkę i naładuj baterie!

    PS: A do tego Oslo to ja Cię pakuję do walizy i jedziemy kiedy chcesz! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. No z tym spotkaniem na wakacje to trzeba coś o tym myśleć :D A majówka na blogu to super pomysł! Rób koniecznie, nie będę mogła się doczekać, wiesz, że kocham twoje prace! Ja próbuję wymyślić coś sensownego, zrobić coś fajnego, jakoś wrócić na dobre w ten blogowy świat ale coś mi nie idzie, pogubiona jestem tutaj jeszcze kompletnie T _____ T"

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak, chcę majówkę!!!! *.*
    No właśnie z siostrą to nie jest takie proste. Ona czci ponad wszystko swój czas wolny i nie zamierza mi oddawać ani minuty dziennie xD Ogranicza się do tumblra, yt i fashionblogów xD
    Ucz się ucz kochana ;* całusy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, tu masz rację - kocham grafike Yass i w jej wydaniu jest najpiękniejsza i ten styl zawsze będzie się kojarzył mi z nią i tylko z nią - koniec kropka! I jak sobie tak pooglądałam to wszyscy poszli w ten nurt, jeden w jeden. Niektórym wychodzi to dobrze, ale innym niekoniecznie niestety ;/ Tęsknie trochę za starymi czasami, pracami Sheyzi, abscenced (Aleksa) czy Jacksonowej i caaaaaaaałej tej reszty... Co do majóweczki to nie wiem jak to by wyszło, bo znajomi już mnie uprzedzili, że jedziemy nad jezioro na imprezy na majówkę >D Ale zobaczymy, nie mówię, że nie ;>> Dobra, do roboty rodacy! Buźźka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam ikonkę na awatar, jak widać :D
    Mam nadzieję, że to nie problem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym razie! Cieszę się, że komuś się przydała : )

      Usuń