i see fire inside of moutain

Hello! Myślę, że w ten weekend wreszcie doczekacie się nowego szablonu misiaki <3
Tydzień ogólnie bardzo fajny, a odezwać się nie było kiedy, bo nauki tyle, że ojacie! No ale piszę teraz i mam w ramach rekompensaty kilka ikonek więcej niż zwykle. Niedługo powinny pojawiać się tutaj bardziej wiosenne dodatki : ) Oczywiście jednocześnie serialowe, ponieważ biorę udział w Miesiącu Tematycznym z Katalogiem Graficznym.
Dziś za to, że cały tydzień wytrwałam bez seriali zaczynam wreszcie Grę o Tron. Tyle razy miałam już zaczynać ten serial, że w końcu musi to wyjść! Jestem dobrej myśli. Wy też bądźcie. Pozdrawiam ;*

 


PS jakość obrazów jest tu tak fatalna, że chyba zdecyduję się to zgłosić do administracji! Jestem niesamowicie zdenerwowana!

18 komentarzy:

  1. Widzisz, miałam skomentować i poprzedni post, ale ja jak to ja - zapomniałam. Ale nadrabiam dzisiaj. Według mnie jesteś mistrzem robienia ikon (w szczególności z Klaroline ♥) Zawsze perfekcyjne kadry i delikatne kolorki. Uwielbiam je :D
    Oo, Gra o Tron. Polecam. Genialny jest. Dopiero niedawno zaczęłam oglądać (wciąż I sezon :c), ale jak dla mnie wspaniała produkcja.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeejciu, nic mi nie mów o tej jakości na blogspocie - szlag mnie trafił jak pisałam dzisiejszą notkę, no ale co zrobić... Ikonki cudowne i najlepsiejsze - nie są przeładowane, schludne i 'czyste' <3 Zrób mi jakieś z Sherlockiem, proooszę *3* Co do seriali to ja mam ogromne zaległości, zaczęłam Breaking Bad i A Young Doctor's Notebook i nie mam kiedy skończyć, a w dodatku zaczynam być coraz bardziej do tyłu z TBBT ;/ No nic, odpoczywaj i oglądaj seriale w spokoju, buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. Widzę ciężkie wojny toczysz z szablonem na blogu :3 Trzymam kciuki i nie mogę się doczekać efektu!

      Usuń
    2. Nooo.. tu już! : )
      Ale to jest raczej szablon tymczasowy, bo Yass mi pomoże zrobić coś ładniejszego, a raczej ona zrobi, bo ja z css'em jakoś niespecjalnie się polubiliśmy ;P

      Usuń
  3. Bardzo ładny szablon główny, nie wiem czy to już efekt finalny, ale nagłówek bardzo mi się podoba. Wspominałam już, że kocham Twój styl? Ikonki są śliczne, nie ma takiej, która nie przypadłaby mi do gustu. U mnie jakość wygląda w porządku... hmmm... czy to dziwne? Gra o Tron? Obejrzałam jeden odcinek i jakoś nie mogę zabrać się za następne :P Może razem podejmiemy wyzwanie, co?
    Pozdrawiam serdecznie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dzisiaj zasiadam do drugiego odcinka. Myślę, że spokojnie zdążę nadrobić do trzeciego w ciągu dwóch dni :) A propos Gry o Tron czytałaś może książki?

    OdpowiedzUsuń
  5. The Big Bang Theory (Teoria Wielkiego Podrywu) - serial komediowy o fizykach, taki dla nerdów, ale kocham go >D U mnie wszyscy znajomi oglądają jeszcze 'Grę o Tron' i 'The Walking Dead' ale ja nawet nie wiem kiedy i jak się za to zabrać. I też zaczęłam robić nowy szablon na evenyouth, chciałam żeby był taki już dopicowany coby posiedział dłużej ale zrobiłam nagłówek, a dalej jestem w ciemnej dupie, nie mam żadnych pomysłów... Ugh, w ogóle dupadupadupa, zero weny, próbowałam dziś robić coś na ten wielki serialowy post w związku z miesiącem tematycznym, ale jak patrzę na to co wymodziłam to źle mi się robi... Beznadziejny humor mnie coś dopadł :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. w mojej rozdzielczości szablon jest przesunięty w prawo, notki, nagłówek, komentarze, pasek boczny itp nie są na białym tle, a chyba tak miało być ;(

      Usuń
    2. Ojeju, nie wiem co na to poradzić! Nie mam bladego pojęcia o cssie i cały czas liczę na pomoc Yassmine. U mnie wygląda dobrze, więc nie wyobrażam sobie, jak jest przesunięty ;/ Może mogłabyś podesłać screena? : )

      Usuń
    3. Też tak miałam z szablonami, robiłam pod swoją rozdzielczość a potem mi się wszystko rozjeżdżało w innej, mniejszej. Pamiętam, że jakoś to naprawiałam przez wstawienie do CSSa

      .content {
      position: absolute;
      left: 400px;}

      spróbuj tego może... A TU masz screena ode mnie

      Usuń
    4. Jeju, u mnie dopiero ja wklejam tą formułkę to jest poprzesuwane. Inni mają dobrze podobno ;O
      A jaką masz tą rozdzielczość misiaku? ; )

      Usuń
  6. Zauważyłam nowy szablon bloga (Głupia Brill jak można nie zauważyć xd). Przepiękne wiosenne, jasne kolorki i śliczniutki nagłówek.
    A ikonki wyszły ci supet. I <3 TO&TVD! *.*
    Pozdrawiam kochaną Herbasięęę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koffana myszka kiszka :D
      Serio? Czyli, że tak serio serio ? :D A pobieraj ;p
      Będzie mi niezmiernie miłoo <33

      Usuń
  7. Gra o tron... Jakoś boję się tego ruszać. Ktoś kiedyś powiedział, że co odcinek odbywają się tam stosunki między płciowe xD
    Jakoś nie kręci mnie tego typu fabuła, ale może to kit. Jest tam taka piękna aktorka *-* Za każdym razem jak ją widzę to się zastanawiam, jak można być takim ładnym człowiekiem. Też bym tak chciała xD
    Cieszę się, że podobają ci się nasze pandowe szablony :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć, że ogromnie mi się podoba ten nagłówek, co masz na głównej ♥

      Usuń
  8. Co ty gadasz, że nie umiesz ? Przecież widzę ten szablon, i wyszedł ci świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szablon główny. Ikonki bardzo mi się podobają, pomimo, jak twierdzisz, niskiej jakości. Ja nie widzę twoich z dysku, więc nie wiem czy tak rzeczywiście jest.
    Gra o tron... wiele osób mi to polecało, ale jakoś nie mogę się zmobilizować do zaczęcia tego serialu. Pretty Little Liars się skończyło (a przynajmniej sezon), więc oglądam teraz Once Upon A Time. Jak obejrzysz, to napisz mi czy ci się spodobał. Może kiedyś to w końcu ruszę. :D

    OdpowiedzUsuń