may icon picnic

Piknik majowy z ikonami w roli głównej! Cześć : )
Pierwsze trzy dni maja spędziłam u siostry, która mieszka teraz z naszą kuzynką, więc o blogowaniu nie było w tym czasie mowy! Nie dodałam więc dodatków, które oczywiście miałam już wcześniej przygotowane. Warto było wyrwać się z domu, żeby troszkę z nimi pobyć. Spędziłam fantastyczny czas na siedmiogodzinnej wycieczce w góry, grillowaniu, całonocnej imprezie i codziennych przejażdżkach na lody. Jeju, a za rok maturka. No i raczej nie będzie możliwe takie szaleństwo, ze względu na to, że na egzaminy muszę być niezwykle skupiona.
A więc przygotowałam na dziś troszkę ikon i dodatków - bazy oraz 3 banalne instrukcje. Ostatnimi czasy robię wyłącznie ikony, rzadko zdarza mi się jakaś większa praca, więc w najbliższym czasie będę skupiona wyłącznie na tym. No i jeszcze o animacjach na tumblra sobie przypomniałam! Niedługo minie chyba pół roku, jak ostatnio coś tam dodałam. Nie no, może przesadzam, ale i tak wypadałoby wziąć się w garść!

IKONY | POBIERZ
 

BAZY DO IKON | POBIERZ

 TUTORIALE PSD
POBIERZ

POBIERZ

POBIERZ

 Ikony i bazy dodatkowo spakowane do pobrania, jeśli miałyby się komuś przydać. Są w znacznie lepszej jakości. Pozdrawiam, mam nadzieję, że się podoba ; )

12 komentarzy:

  1. Ktoś tu jest mistrzem w robieniu ikon, wspaniałe! Majówka widzę udana, ja też odcięłam się od internetu i komputera i poimprezowałam trochę, aco! :D Większe prace, brzmi ciekawie i już nie mogę się doczekać jak je ujrzę, pracuj pracuj, całusy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana :) Jestem do tyłu z komentowaniem wszystkich notek, więc przepraszam, że dopiero teraz wpadłam :) Jesteś moim mistrzem ikon! Pobrałam cztery do notki u mnie :) Po bazy też pewnie kiedyś wpadnę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ikonki <3 Jak zwykle. Fajnie, że majówka Ci się udała. Też bym tak chciała. Grilla to nie oglądałam od bardzo dawna. Kurczę, aż się głodna zrobiłam . Może wrócę po bazy, ale to jeszcze dam Ci znać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuniu, jakie ikony! Fantastyczne są. Aż nie mogę się na nie napatrzeć. Bardzo się cieszę, że majówka się udała. http://2.bp.blogspot.com/-HfvEvr-0BmI/U2fFTEmd5LI/AAAAAAAAAN4/VFh7FMjElj4/s1600/may+party+(40).png <3 Genialna ikonka! Bazy również mi się podobają. Jak mi zabraknie to wpadnę do Ciebie.
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam : http://mysweetgraphic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ikony! <3 Trudno wybrać faworyta bo naprawdę wszystkie są na wysokim poziomie :D Jeśli miałaby wybierać to te z OTH <3 Życzę weny i zapraszam do siebie :) http://sky-of-lighters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nowy katalog dla młodych blogów :) http://katalog-mlodych-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń