there's no place i'd rather be



Wiecie co? Robimy tutaj majówkę! : )
Miałam pisać w zeszłą środę, ale jakoś serialowy wir mnie wciągnął i nie dałam rady nic dodać. Poza tym zainstalowałam simsy. Ojejuniu, jak ja długo w to nie grałam! Przydało mi się kilka godzin takiego totalnego zrelaksowania, odcięcia od wszystkiego. Święta? Tak jakby ich nie było. Koszyk poświęciłam w międzyczasie ostatnich zakupów i latania za tortem dla 14-letniego już kuzyna. Za dużo jedzenia, za mało wolnego, chociaż już i tak czuję się straaaasznie rozleniwiona! Nie chcę jutro szkoły, buu ;C
Jeśli chodzi o sprawy majówkowe - jeszcze w tym tygodniu dodam post ze szczegółami. Pozdrawiam! ;*

2 komentarze:

  1. Herbatkowa majówka? Cudnie. Już się nie mogę doczekać! Ja też dawno nie grałam w simsy. Będzie już parę dobrych lat. Ostatnio chyba w gimnazjum :P Nawet się nie orientuje z czym te simsy jeszcze są. Z chęcią bym sobie pograła.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ikony! Uwielbiam teen wolfa, sezon 3b miażdży. Rozumiem ten serialowy wir haha, co oglądasz? Czekam na Herbatkową majówkę^^

    OdpowiedzUsuń